Utan porr och tv-spel i tre dagar försmäktar jag på denna ö

Idag har jag spelat Yatzy fyra gånger och bara vunnit en så jag är lite putt, men å andra sidan så slapp jag bada så jag ser det som 56 poäng plus. Leon har varit en glad skit och inte varit sur alls, utom en gång i natt när hon vaknade och var asförbannad tills hon fick mat och gos.

Jag överlever på att läsa mycket One Piece och vara med Gabbi och Leon så mycket som möjligt. Gabbis morsas nya kille lämnar väl en del att önska om man säger så.

Annat intressant!!
Upptäckte idag att den stranden som vi är och badar på är den stranden i slutet på Sunes sommar! Jag är mycket imponerad. *Bra semsterminne*

Och! jag hittade en gren som var fastvuxen i ett stängsel! Kissade lite i byxan av exhaltering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0