Avslagen superslips

Har ätit 358 kg tacos och avrundat det hela med en skål jordgubbar med vispad grädde så är lite mätt. Leon ligger och sover sött och jag kämpar för att hålla mig vaken. Ska borsta tänderna, tandtråda och sätta på Gabbi, sen ska jag sova jävlar!

Annat intressant som hänt idag är att klockan nio ringde Kryddan och kvittrade glad i hågen att han var i stan och ville träffas. När han svängde förbi så avslöjade han att han tillbringat natten hos en brud som han träffat på Sweden Rock. Minsann, alla får ligga nuförtiden. Sen gick vi och badade, men badkruka som jag är satt jag på stranden och läste medans Kryddan och Gabbi hoppade runt i vattnet och kastade macka hej vilt.

Mor dök upp på kvällen och åt middag och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0