Äventyret kallar

Gabbi har föreslagit att jag ska blåsa liv i den här gamla bloggen och jag måste erkänna att jag länge tänkt tanken, men har inte pallat. Nåja, nu ska jag göra slag i saken.

Hej hej, jag heter HippieJonas och jag brukade skriva allt möjligt skit i den här bloggen förr i tiden men har inte rört den på nästan ett år, pga. olika anledningar. Jag har blivit ett år äldre, bor sambo med min älskade Gabbi som jag också har min underbara dotter Leontinne med. Vi bor i en andrahandslägenhet i Mörby, inte vad man kan önska men det är väl bättre än att bo hos farsan antar jag. Jobbar och står i, men för tillfället har jag semester.

Jag är samma gamla person som vanligt, har blivit lite äldre och bittrare sen sist bara. Men bor man i ett land med rasister i riksdagen är väl det att vänta. Jag trivs ganska bra i min roll som familjefar, vem hade trott det om mig för två, tre år sedan liksom? Antar att man aldrig kan veta hur livet ska se ut om ett år, trodde jag hade saker och skit ordnat men se hur det gick. Fast i backspegeln så är att skaffa barn det lätt bästa jag gjort, go for it alla som tvekar!

Annars då... Har i stort sett samma bekantskapskrets, även om jag umgås lite mer med vissa och lite mindre med andra. Spelar mycket TV-spel, läser mycket, städar jävlar hemma, har en massa grymt sex som jag inte tänker skriva om här. (så kul ska vi inte ha) Som sagt har jag semester just nu, är mest bara ledig och slappar hemma i soffan men ibland åker vi och badar minsann, även om jag bestämt sitter kvar på stranden och tittar på bikini...pojkar. Hähä!

Älskar Ebba Grön lika mycket som förut, punk är det jag brinner för. Har kvar min röda kavaj, men den börjar bli sliten nu, får ta den till skräddare eller något. Stackars klädesplagg. Den har varit med om mycket den.


Nu orkar jag inte skriva mer. Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv mer. Vill läsa.

2011-07-14 @ 14:57:31
Postat av: Marielle

Det var på tiden :D

2011-07-15 @ 21:06:55
URL: http://Jungeljerta.blogspot.com/
Postat av: HippieJonas

Anonym:

Ska göra mitt bästa



Marielle:

Jag visste väl att du skulle uppskatta det!

2011-07-19 @ 10:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0