Jag ser inte tangentbordet, därför tänder jag lampan.

Nu sover alla utom jag. Gabbi snusar sött i sängen och Leon sover i sin insats. Endast Hippien är vaken.

Igår var vi på bröllop, min kusin Annelie och hennes pojk Alireza gifte sig med pompa och ståt. Festade till klockan halv fyra så jag är lite trött, och konstigt nog har jag varit extremt törstig hela dagen. Gabbis morsa passade Leon så vi kunde få en dag för oss själva och det tog vi vara på, genom att sova. Småbarnförälder FTW.
Funderar på att gå och lägga mig nu, men vill inte väcka Gabbi som äntligen lyckats sova. Ska nog kolla på One Piece istället.

Imorgon ska jag: Baka äppelpaj!

Kommentarer
Postat av: Sylt

Det blir eventuellt ölpicknick på fredag, wanna cum? :D

2011-08-16 @ 02:48:03
URL: http://vatshaug.blogg.se/
Postat av: HippieJonas

Sylt: Om du menar "cum" som i sexvärlden så visst, men det sköter nog jag och Gabbi på egen hand.

Men jag kommer gärna på fredag.

2011-08-17 @ 00:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0