I norrtälje på galej

Igår var jag och familjen i Norrtan för att träffa lite folk och sitta på en filt på en gräsmatta, mycket förnöjsamt. Allt flöt jättebra och it was the best night ever till vi skulle åka hem. För när vi kliver av bussen i Mörby så upptäcker Gabbi att vi glömt våra väskor på bussen, väskor som innehåller typ allt viktigt till oss och Leon. Så det blir till att slänga sig på telefonen och ringa SL:s kundtjänst (som inte direkt anstränger sig för att vara tillgängliga på natten) och försöka få tag på bussen. Som tur var så skulle den åka ut till Norrtan igen direkt så jag lade benen på ryggen oc sprang hela vägen ner till Danderyd. Inte klokt vad man kan ta ut sig när det gäller. Var helt blöt av svett när jag kom fram men väskorna fick jag tag på. Återvände hem i triumf och blev belönad med 72 oskulder på sängen. Eller en kram iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0