Ett kort jävla inlägg!

Jag tänker klä mig som jag vill!

Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

BRA!

2009-06-16 @ 13:18:35
URL: http://skinheadbarbiedoll.blogspot.com
Postat av: ich,

har mamma slutat lägga fram kläder eller? höhöh,,,.. men vafan sa du! har dom gjort om i borlänge?!!

2009-06-17 @ 12:34:07
Postat av: Spicy

rotmos

2009-06-29 @ 01:27:52
Postat av: C

Hej Jonas. Jag har skrivit kommentar i skinheads blogg och undrar om du som känner henne inte kan kolla om hon är ok? Om du redan har gjort det och hon är det, kan du inte skriva det här bara då? Jag känner henne inte men är orolig och hoppas innerligt att hon mår bättre nu. Kanske konstigt att känna sådan oro över en person man aldrig träffat men jag gör det.

2009-07-06 @ 14:49:37
Postat av: Candy

Har du hört nåt från Marielle? Vet du var hon är? Fick hon någonsin sin mobil att fungera? maila mig på [email protected] om du har information och kan tänka dig att utbyta telefonnummer.

2009-07-06 @ 15:05:59
URL: http://eyecandy.devote.se
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har.



Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Skulle du hellre vilja samla pengar som sätts in direkt på ditt konto eller skickas hem till dig?

Gå med här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla

Själv bestämde jag mig för att ej plocka ut några pengar förrän jag nått upp till 500 och det har jag snart gjort, på knappt två dagar.

2009-07-06 @ 20:01:47
Postat av: HippieJonas

C: Jo, hon är la okej. Men det kunde vara bättre såklart.



Candy: Du vet sikkert redan.



Anonym: Hejdå

2009-07-09 @ 22:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0