Bröl

Nu ska jag för en gångs skull skriva nå här. Kanske finns någon ensam tråkig jävel som läser det. Man kan alltid hoppas.

Idag var det val och folk röstade. Men nästan alla som röstar är idioter, det är en av anledningarna till att allt brakar samman. Dom som röstar kan ingenting om politik. Ett rätt dåligt system om man frågar mig.
Ska vi bara luta oss tillbaka och låta slöddret sköta våra liv? Nej! Det är dags att säga ifrån.
Jag behöver frivilliga som kan stå utanför vallokaler och fråga ut folk om deras syfte med att rösta. Om du inte kan ge en bra förklaring till varför du ska rösta på just sossarna får du inte komma in. Odemokratiskt? Javisst, men tänk på hur bra det kommer bli. Bara sådana som kan sin sak får rösta. Det betyder att dom som blir valdad blir valda på rätt grunder.
Allt är frid och fröjd i riksdagen.

Kommentarer
Postat av: fjodorwannabefjortiz

jag läser! sen borde fan ingen få rösta. alla människor är idioter. speciellt politiker. dom borde fan inte uppmuntras genom val.. fan heller.

2009-06-08 @ 16:47:14
Postat av: skinhädbajbidöll

Man får inte komma in om man inte ska rösta på Majapartiet!

2009-06-08 @ 22:27:10
Postat av: HippieJonas

skinhädbajbidöll:

Damn straight!

2009-06-08 @ 22:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0