Nu ni!

Ska jag berätta vad jag har haft för mig. Som ni kanske märkt har det blivit mycket kortfattade inlägg den senaste tiden och det beror på att jag sprungit runt i hela kompiskretsen och sovit vart det anbelangat mig.
Det började efter att jag kommit hem  från morsan den 30:e december. Åkte direkt till Nisse och hennes gäng med patroner och firade nyår, hur kul som helst. Sen stannade jag där ett par dagar, åkte hem och sov och stack dit igen ett par dagar till. Sen åkte jag hem igen, och stannade hemma ett dygn typ. Sen åkte jag till Fedde och sov över ett par dagar, spelade TP var väl det vi gjorde mest. Han hade sin dotter Aurora där också så henne fick man ju agera extrafarsa åt när det behövdes. Luktade ju inte lite bäbisspya/skit/dregel/??? när man åkte därifrån. Vi hittade också en sida som hette emocore.se, det största som hänt internets samlade töntar sen Playahead. Vi blev medlemmar och förklädde oss som en fjortonråig tjej från norra Ståkkålm. Tog inte mer än två timmar så hade vi fått två dödshot. Från en femtonåring! Han såg inte mycket ut för världen, lite som en pinne med hår i ögonen. Väldigt kul kväll. Sen åkte jag till Liingö IGEN! Men nu tog vi det mest lungt och kollade på film. OCH åt chips såklart!

Nu är det måndag och jag har inte sovit en blund i natt, så jag har gett upp det företaget. Satsar på att vara vaken till åtta eller nåt och sova, sova, sova hela dagen imorgon istället. Men nu ska jag lyssa på The Kristet Utseende, duscha och åka och repa. Vem vet vad som händer sen?

Råger över, Råger ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0