Hellagårdenstårilåger!

Farsan tjatar och säger att jag måste ge mig ut i Sverige och söka jobb. När jag invänder att jag har saker som binder mig här i Ståkkålmstrakten; bandet, vänner, utbildningar och annat skit så säger han att jag ska skita i det och bara dra till skåne eller vartfansomhelst och jobba. Jag har inte satsat fyra månader av mitt liv och vem vet hur många svettiga timmar på bandet bara för att helt plötsligt skita i dom och dra annorstädes. Då överger jag inte bara dom utan också mig själv. Hur ska jag kunna se mig själv i spegeln om jag bara tänker på mig själv hela tiden och inte bryr mig om andra människor som är beroende av mig?
Jobb är värt mycket, men det är värt allt!

Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

HELGEN BLIR PRAAAAAAAAAAAAA!!1

2009-01-14 @ 08:05:37
URL: http://dontwantyoureggsandbacon.blogg.se/
Postat av: HippieJonas

Helgen it is!

2009-01-15 @ 09:37:50
URL: http://hippiejonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0