Feber, Flash Gordon och fula rosa strumpor.

Nu är jag på Lidingö igen. Farsan hade glömt att lämna busskortet när han drog idag så jag fick åka på remsan in till Ståkkålm. Dyrt! Men nu är jag här iaf.
Nisse har febran så hon är fett trög och trött, men vi tog oss ändå till den lokala fritidsgården för att umgås med lite folk.
Där träffade man minsann en massa trevligt folk samt Carro, som hade på sig rosa strumor. Så PK av henne. Vi kollade på
TV, skrek och skämtade tills typ jättesent och piratåkte hem med falsk smsbiljett.

Jag tycker att jag skriver så jävla tråkigt, vem bryr sig om vad som hände i mitt liv idag liksom? Men det ger mig något att göra iallafall.

Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Ungdomsställen.. så obehagliga!! LÄSKIGA!!!!!

2009-01-17 @ 14:28:50
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com
Postat av: HippieJonas

Skinhead Barbiedoll:

Ja, håller med. Men vad gör man inte?

2009-01-18 @ 00:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0