Mer meningslöst skit

Tonåren:

Hur gammal är du? - 18 år, 10 månader, 22 dagar
Hur tycker du att du har det hemma? - Tjatigt
Har du bra självförtroende? - Typ, inte när det kommer til vissa saker
Kan du lita på dig själv? - Vem kan man lite på?
Hur tycker du att ditt liv är? - Som en chokladask
Har du ett bra liv tycker du? - Japp
Vill du ändra på något i ditt liv? - Jobb skulle inte sitta fel
Berätta vad- Done!
Är du nöjd över din kropp? - Nöjd? Jag är så nöjd att jag nästan sprängs!
Något du vill ändra över din kropp? - Inte ett skit
Kan du själv säga att du tycker att du är söt? - Klart!


Kärlek:

Har du någon kille? - Nej
vill du ha kille? - Nej, tror ikke det
Gillar du någon nu?  - Ja
Som heter? Ehh, ska jag skriva alla?
Vill du leva tillsammans med någon, eller vill du ha ett singelliv? - Knepig fråga, båda har sina fördelar. Särbo är nog bäst.
Trivs du tillsammans med någon kille? - Ja
Gillar du långa eller korta förhållanden mest? - Långa!!
När en kille gör slut, blir du ledsen? - Ja! Jag vill vara vän med alla!


Vänner:

Har du bra vänner? - They better be good!
Du tycker om att va med dina vänner? - Japp
Har du många vänner? - Jämfört med vem?
Vad heter dina bästa vänner? - Kim, Rickard, Marielle, Fedde och Nicklas
Vad heter din allra bästa vän? - Nä, alla är lika bra
Vad är bäst tycker du, med få bra vänner, eller med många som man inte kan lita på till hundra? - Få bra

Mogenhet:

Har många sagt att du är mogen för din ålder? - Nä
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är? - Nä
Har du fått höfter? - Dom har jag haft sen jag föddes serru
Har du kille? - Nej, glömt det redan?
Tycker du mer om att vara på stan än att vara med kompisar hemma och & leka? Bådeoch!
Du älskar att shoppa? - Fuck  no!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0