Och?

Så jag skrollar ner för Aftonbladets nätupplaga och får syn på en "artikel" om nån Idolfjant som tydligen har blivit mobbad av dom andra deltagarna (om den egentligen handlade om något annat så skäll gärna ut mig, brydde mig inte om att kolla)
Och den första ordet som dyker upp är: Och?
Varför ska jag bry mig? Vilken reaktion väntar ni er? Medlidande? Ska jag tycka synd om henne? Tyvärr, det ända jag tänker medan jag skrollar förbi är hur otroligt lite jag tycker om människor som faktiskt trycker på länken. Som bryr sig, som lever och dör med det där skitprogrammet.
Lyd ett gott råd: Gå och dö, snälla?


Sen kan jag väl skriva ett par rader om Ebba. Gamla goa Ebba...
Har börjat rålyssna igen efter en lågperiod, och det är bättre än någonsin. Åh, tänk vad fattig jag skulle vara utan dom tre (ja, tre!) gudarnas musik...

Sen har jag så dåligt samvete över att jag inte åkte till morsan i helgen, jag vet ju att hon skulle jobb hela tiden men jag tror nog att hon hade varit bättre till mods om vi hade varit där och väntat på henne. Det var fett länge sen vi sågs, men nu ska jag upp helgen efter min födelsedag. Vad som än händer!

Idag masade jag arslet ner till Ståkkålm för att hänga lite med Melle. Hon var lika spajsig som vanligt med sin glittrande paljettklänning. Hon skulle köpa en hamster eller nån annan sorts gnagare men det blev bara en bur, alla hamstar var så fula! Sen tog vi tricken till Mörby och pratade om knark och sånt på tåget, alla kollade så konstigt på oss...
Pizza på det och så hem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ditt empatilösa kryp ;P

2008-10-16 @ 23:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0