Norrtan by night

Lars praktiskt taget skrek åt mig på msn att det var fest i Vigelsjö, så jag pallrade mig dit. Mötte Åman, Jocke, "snubben" och en massa brudar på bussen, dom visste ingenting men hängde på iallafall.
Jag orkar inte skriva om själva partyt men ni vet säkert hur en fest ser ut. (såvida ni inte är helt utan fantasi)
Men det roligaste på hela kvällen var när Åman (som hade lekt brat hela tiden) började, dövad av spritångor, ringa folk och skrika "Åååkääj!" för att se lägga på luren i örat på dom. Ingen ringde tillbaka. Undrar varför...

Kvällens bästa citat:

"Tänk om man bytte plats på vodka och vatten... Då skulle man säga: Fan, jag har druckit farsans vatten, bäst jag fyller på med vodka!"
              // Yours truly

Åmans svar på min fråga: "Hur många var det som ringde tilbaka?"
"Tja, tre av två..."

Kommentarer
Postat av: Anonym

....äre lars?

2008-10-30 @ 23:35:27
Postat av: Åman

HAHAHA, "3/2" :D :D

2008-11-04 @ 13:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0