Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Skinhead Barbiedoll. Fjantigt, jag vet.



# Länka till den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
# Berätta sju saker om dig själv, alldagliga som knasiga.
# Utmana sju stycken bloggare i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

1.
Jag har bott och gått i skola i Knutby. (Ja, DET Knutby!) Vi flyttade innan idioterna satte igång dock. MEN! Morsan har haft 40-årskalas i deras lokal. Kul att se ett religöst möte på Rapport och inse att man har suttit och druckit läsk och käkat chips just där Helge Fossmo står och skriker.

2.
Jag fruktar harkrankar! Det är sant! Jag får frossa när en harkrank närmar sig, och blir helt nippring i kroppen. Mörda dom!

3.
Jag slipper göra lumpen pga medicinska skäl.

4. När jag var liten älskade jag tomater, sen började jag hata dom av obestämd anledning. Och nu gillar jag dom igen.

5.
Tycker att The Who är världens bästa band, men mitt favoritband är Ebba Grön

6.
Ska tatuera "Ebba Grön" på högra armen. När, var och hur tar vi sen.

7.
Var kommunist i mina yngra spjuverdagar! Har nu gjort nästan helt om. Tjoflöjt!



Jag utmanar den som har en blogg och orkar göra det! Dvs. INGEN!

Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Du är jö en fjant så jag tyckte det passade sig =)

2008-11-20 @ 10:40:03
URL: http://dontwantyoureggsandbacon.blogg.se/
Postat av: moa

för att citera din minsta syster..

"Vadå knutby!? vad hände där? :O"



är vi verkligen släkt med henne jonas?

2008-11-21 @ 22:27:42
URL: http://myhoneybun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0