The Piper's Calling You To Join Him

Den som kan låten får en puss!

Nu har det blivit en hel halvmeter snö ute. Kul tycker jag, men inte vissa andra. Jag skrattar rått åt er och springer ut och leker i snön!

Jag drattade på arslet idag. Tre gånger! Fruktansvärt halt är det ute, sandbilarna väntar med att göra sitt tills det är plogat.
Så nu har jag lite ont i knät,  när jag vrider på det. (Gör inte det då, dumhuvud!)
Bussarna går inte heller så syrran är hemma hela dagarna och städar istället. Usch... Hoppas dom börjar åka igen.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

stairway to heaven! snö är fint förresten, fast de kommer antagligen ploga högljutt som fan utanför mitt fönster hela natten. bööh.

2008-11-25 @ 22:16:34
Postat av: Anonym

Pussen kommer, bara släng fram kinden, arslet eller vad du nu vill.

Och kasta en sko på plogbilen, då håller den tyst. Tror jag säkert.

2008-11-26 @ 00:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0