Hotmail

Jag har lite svårt att ha förtroende för en emailsida som uttalas "hot male". WTFalls är grejen med det liksom? Visste dom det eller slog det dom först tre månader senare när mejlen med "finurliga kommentarer" började ramla in?
Nog om det, har bättre saker att prata om. Eller nej, egentligen inte.
Så jag svamlar på om ingenting, lär inte bli någon större skillnad mot vad jag vanligen skriver så vafan...

Jag har fastnat i bilddagboksträsket! Illa, jag vet men jag är fast. Jag bara måste lägga upp en två-tre bilder om dan, annars blir jag puck! Jag skadar ju ingen men visst känns det lite fjortis att ha bilddagbok? (hippiejonas.bilddagboken.se! Bevaka! ARGH!)

Appropå fjortisar har jag märkt att det är poppis med ljusa läppar hos det släktet. Dom smetar visst någon slags kräm på läpparna så att dom blir vita, varför vet jag ej. Jag undrar om dom vet att vita läppar är ett tecken på att du just snortat kokain...
Skulle vara kul att se någon försöka förklara det för snuten: "Jamen, det är bara lite läppbalsam, konstapeln!"
Joru... 

Soliga hälsningar!

Kommentarer
Postat av: Angelica

de är inte fjortis å ha bilddagbok, de är bara extremt jävla töntigt. vars kommer du ifrån?

sv: höhö jag ska sova mindre än åtta timmar så jag vinn igen ;)

2008-11-17 @ 16:04:44
URL: http://unobvious.blogg.se/
Postat av: Angelica

haha en liten håla fem mil från stockholm? jag tyck verkligen int synd om dig :P hur många bo där?

oh, kan du verkligen tolv timmar ;) ?

2008-11-17 @ 18:59:15
URL: http://unobvious.blogg.se/
Postat av: moa

"det vita på läpparna" kallar IDOMIN!!! kostar 39 kr på apoteket :)

2008-11-17 @ 19:35:39
Postat av: skajwålkär

idomin på apoteket för 39 kr och funkar som kokain, schysst! btw så kan jag bara hålla med om att det känns oerhört fjåtriz med bdb men vafan... livet tar slut en dag, så varför ta det så seriöst?

2008-11-17 @ 19:44:17
Postat av: HippieJonas

Moa: Och det vet du? Dom ser ändå ut som knarkare, vare sig dom köpert på apoteket eller ej.



Skajwålkär:

Ja, varför ta det seriöst? Lika bra att knarka läppbalsam.

2008-11-17 @ 22:44:31
Postat av: Anonym

somfan!

2008-11-17 @ 23:48:14
Postat av: TROGDOR!!!!

man kan använda läppbalsam som vårtmedel.

2008-11-18 @ 22:17:24
Postat av: marianne

varför tror du att jag tog bort min bilddagbok? haha. ska dock börja lägga in en massa pics på min facebook istället, som om det inte vore fjååårtis!



soliga hälsningar på dig med serrö!

2008-11-18 @ 23:30:41
URL: http://hippienerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0