Drömmar

På grund av febern jag hade igår (jag har varit sjuk, nämde jag det) hade jag mycket konstiga drömmar.

Först drömde jag att jag att jag av någon anledning skulle köpa lite marijuana (lugn, jag röker inte. *nyttig*)
men gräset såg inte riktigt ut som det skulle. Det var liksom långa trådar av gräs i en enda stor boll, som ett garnnystan. Varför fick man aldrig veta.
Sen hoppade jag vidare ut på landet där jag gick och kollade i gamla sönderfallna hus och skrotbilar. En massa gamla gummor smög runt i husen och såg lömska ut. Sen var jag plötsligt på en McDonalds, fast det såg mer ut som en skolmatsal. Där fick jag världens kladdigaste BigMac och blaskig läsk, allt medans Kekke satt och såg sexig ut mittemot.

Feberdrömmar. Deru!

Kommentarer
Postat av: skinhead barbiedoll

Du drömde att du skulle köpa marijuana men gräset såg inte ut som det borde för det var brunt & hårt HAHHAHAHAHHAHAHAHHA

2008-11-19 @ 11:01:23
URL: http://dontwantyoureggsandbacon.blogg.se/
Postat av: HippieJonas

Skinhead Barbidoll:

Haha, tala för dig själv du! JAG köper bara finfint drömgräs!

2008-11-19 @ 12:47:49
URL: http://hippiejonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0