Dom är inte människor, dom är vapen, dom är vapen, vapen mot oss!

Jarå, idag har jag repat. Och sen ner till fritidsgården för att boka spelning. Det verkar som att Hjalle ska lira med sitt band samma kväll. Swell! Ska bara bjuda en massa folk nu så äre kirrat.

Alltså...

HÖR UPP NU ALLA IDIOTER SOM LÄSER DEN HÄR SKITEN FRIVILLIGT!

Den 13:e december är det spelning på fritidsgården Punkten i Rimbo!
Det är 20:- inträde för alla och det bjuds på cirka tio musikakter, däribland mitt band, The Junkies.
Så tveka inte, dra med er era vänner och föräldrar och kom och se detta spektaktel!
Det kostar ju för fan bara en TJUGA!


Kommentarer
Postat av: ;P

TÖNT!

2008-11-30 @ 01:50:24
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Jag & Tåmmpi dyker upp, om ni är trevliga! Jag var där med Satan en gång & alla var dryga, så vi gick hem.. X|

2008-11-30 @ 20:24:15
Postat av: HippieJonas

;P

Tja, om du säger det så...



Skinhead Barbiedoll

Dyk upp bara. Hjalle gigar också! Och vad har hänt med din blogg? Kömmer int in!

2008-11-30 @ 23:52:01
Postat av: ;P

klart jag säger det! :P

2008-11-30 @ 23:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0