Antagligen den sämsta fredagen någonsin!

Försov mig lite idag, men som tur var sov jag i Norrtälje hos en polare så det löste sig.
Väl i plugget var jag som en zombie, ingenting funkade och det höll på att skita sig med desserter och matbröd.
Men jag sprang ut i elevmatsalen och åt tre tuggor wok och lyckades ta mig samman och jobba pungen av mig (bokstavligen!)
Men det var ändå sämst. Sen fick jag ett par ettor som undersåtar. Dom hade hygien och skulle städa i köket och jag lyckade sno åt mig ett par tjejer som hjälpte mig att städa bageriet. Tack, okända hjälpredor!
Tack vare er kom jag hem en halvtimme tidigare.
Sen var det lite av en genrep inör morgondagens konsert, vi ska spela nån slags march på nån tillställning.
Men, vad gör man inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0