Röjarskiva, hemmafest och pizza!

Ledsen att jag inte har varit jätteaktiv, men syrran tog med sig datan till sommarplejset.
Aja, nu är jag tillbaka.


Jag börjar väl med torsdagens studentfest.
Jag sov till typ tio, åkte in till Norrtälje för att hämta en skiva, köpa groggvirke och hänga en stund på roden.
Allt gick jättebra, utom resan ut till Barnens ö. Det var jag, hundra pensionärer och tre barn i 45-gradig hetta och chaffisen vägrade av någon anledning att ha på fläktar eller att öppna takluckorna.
Förlorade ungefär tio liter vätska i svett, men vad gör man inte?
Kommer fram och tar en öl direkt, det är ju varmt ju!
Sen var det mest dricka och äta hela dan, lärarna dök upp också. Sen dök några suspekta personer upp i två kanoter, vi bjöd upp dom och bjöd på öl och kladdkaka, musiken flödade och stämningen var hög.
Nilsson klädde av sig och dansade på borden, Maude körde lapdance och vi skrek sönder halsarna till Ballroom Blitz och Run to The Hills.
Sen, när vi stod och stekte fyllekäk i form av hamburgare kom det plötsligt en sten flygande genom rutan.
Alla trodde först att det var Mario som dragit saltkaret genom rutan i ren illvilja, men sen hörde vi fotsteg utanför.
Vi sprang vrålande ut och fann dom till synes trevliga personerna från förr där ute, Tommy gick lös och tvingade dom att ta oss till deras läger och snacka med deras lärare.
Spjutet och jag stannade kvar och städade, sen gick vi och la oss.
Vaknade senare av att någon höll på att slå in dörren, men det var bara Tim som ville veta var vi var.
Vi sket i honom och somnade om.

Nu blev jag alldeles slut i fingertopparna, mer kommer sen antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0