Summertime Blues

I dag var det helt absurt varmt ute, men jag sket i det och velicopedade iväg till Rånäs och Kim. Svettades som en gris och drack två liter vatten på vägen dit. På vägen hem var det betydligt behagligare. Spelade Risk och Gears of War, bytte musik med varandra och mobbade Sam för att han torskade två gånger på Risk. Sen hem för att finna att ingen alls var hemma, så jag lade mig i myggmolnet och väntade, som tur var kom Unni efter en inte allt för lång stund.

Sen gick jag ut med hunden, vilket var helt underbart nu när temperaturen sjunkit något, lyssnade på Who och Kapten Röd och njöt och tänkte att sådana här kvällar, dom borde dyka upp lite oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0