Sådär ja!

Nu har jag tagit ett par fina bilder av soluppgången, då var det avklarat. Vackare grej får du fan leta efter!

Annat som flyger genom skallen nu är:

  • Varför är jag så jävla pigg?
  • Varför är jag så feg? Det är ju bara att skriva nåt!
  • Håller min syrra på att bli emo? Det vore inte bra alls!
  • Vilken vacker låt "No Fun" är.
  • Men somna då!
  • Undrar när morsan vaknar...
  • När börjar Jay Leno på måndag?
  • Hur ska jag få ett jobb?
  • När kommer Marianne hem från Roskilde? Skynda då!
  • Hur gick det för Marielle igår med den där snubben? Hon har inte hört av sig på hela dan...
  • Fan vilken lång lista det här blir.
  • Väcker jag folk med mitt knapptryckande?
  • Men somna då!
  • Argh...

Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Vet kanske inte om jag uppskattar så jättemycket att du måste skriva att jag träffar män hit & dit??

2008-07-05 @ 07:58:57
URL: http://dontwantyoureggsandbacon.blogg.se/
Postat av: Skinhead Barbiedoll

FAST det roligaste är att jag läste "Nu har jag tagit ett par fina snoppbilder, då var det avklarat." HAH X)

2008-07-05 @ 07:59:52
URL: http://dontwantyoureggsandbacon.blogg.se/
Postat av: HippieJonas

Roger!

Kommer aldrig hända igen!

2008-07-05 @ 15:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0