Nä, jag mår inte bra, tackar som frågar

Varför måste det vara så förbannat varmt HELA TIDEN? Seriöst, 31 grader i skuggan idag, nu får det räcka! Fast åskan livade ju upp det hela lite, älskar när Tor går lös på trollen.

Annars mår jag precis som vanligt men försöker ändå, skulle dock behöva lite deg. Om du läser detta och känner att du vill bidra med en slant till en bussremsa och mobilpåfyllning så kontakta mig på: 076-5677379.
Åker oftare och oftare till Rånäs med Rickard, det är en bra cykelväg och man kan ju glida förbi Kim när man ändå är där. Men igår han vi bara till Ekeby innan växelvajern gick sönder. Igen! Men nu jävlar har jag lagat den så att inte ens Hin Håle kan få upp skiten.

Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Marianne.

duuuu, hellre bastu än istid! älska hetta!:D

2008-08-02 @ 01:00:08
URL: http://hippienerd.blogg.se/
Postat av: HippieJonas

Hell no! Längtar till oktober.

2008-08-02 @ 01:16:15
Postat av: Marianne.

jag med, men av en helt annan anledning :D

2008-08-03 @ 16:37:51
URL: http://hippienerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0