Jag har cyklat järnet!

Jag och Rickard har flängt runt som galningar i Rimbo och delat ut tidningar sent om nätterna. Fast inte nya tidningar utan en månad gamla tidningar vi hittade bakom Björks. Typ tusen har vi delat ut, men det var det värt.
Sen cyklade vi ända till Rånäs, vi bara drog klockan nio på kvällen och tog banvallen till Rånäs City, stt på Rånäs IP och kollade på molnen en stund och sen åkte vi hem. Sjöng gjorde vi också...
Så nu har jag brutal träningsvärk i framlåren, men vad gör man inte för ett arsle av marmor?
Har också tillbringat en hel del tid i Ståkkålm, besökt Marielle, lanat med Rickard, åkt trick i största allmänhet.
Jupp, och fint väder har vi också, men vad fan hjälper det mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0