Finns inget roligare än fulla fjortisar

Smsade Rickard och frågade om vi kunde ta en tur på cyklarna, det kunda han. Så vi åkte runt på Rimbo och sjöng och sånt.
Sen träffade vi en massa fulla fjortisar (tro mig, det kryllar av dom i Rimbo) så vi retades med dom en stund, helt riskfritt eftersom dom inte skulle kunna slåss om deras liv hängde på det.

Lite senare träffade jag en lustig kuf som hette Kenneth eller Kent eller Kenta. Nåt med Ken iallafall.
Det visade sig att han kände Friida och Marielle och Hjalmar och hela alltihopa så vi utbytte lite historier och tjaffsade lite.
Sen fick Rickard och jag lust att vända skutan hemåt och vi skildes vid Dianavägen.

Se det mina vänner, det var en rktig historia.

Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Känner väl ingen jävla Kenneth??? Ingen Ken alls vad ja gvet.

2008-07-29 @ 16:41:27
Postat av: HippieJonas

Då ljög han, den uslingen!

2008-07-31 @ 23:08:58
Postat av: VakuumFlicka

Jag känner honom.

2008-08-07 @ 00:28:07
URL: http://vakuumflicka.blogg.se/
Postat av: HippieJonas

Ja, han sa att han hade gått i samma klass som dig i mellanstadiet tror jag. Han kände inte igen dig längre sa han.

2008-08-07 @ 21:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0