Den Lille Ligisten

En nätt idé som jag och Skinny kom på just nu.
Alla känner ju till "Den Lille Kemisten" eller hur? Vi tänkte att nuförtiden behövs något lite mer drastiskt, så varför inte göra en låda som heter "Den Lille Ligisten"?

Den ska då innehålla:
  • Ett ex av "Anarkistens kokbok"
  • En CD med arg "bekämpa-staten-musik"
  • En burk sprayfärg
  • En joint
  • Tändare/Tändstickor
  • En rånarluva
  • Ett baseballträ

Alltsammans snygg förpackat i en anomym låda av kartong.

Låtar på CD:n kan vara sånna som:
Beväpna Er
Killing in the Name
Dricka Sprit och Hålla Käften
Riot Squad
Anarchy for the U.K.
och liknande, kom gärna med förslag.

Pris: Typ 400-500 spänn. Man måste ju gå med vinst ju!
Kom och köp!


Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

INGA JÄVLA PISTOLS! DET STÅR JAG INTE FÖR! DET ÄR HIPPIENS IDÉ!!!!!!!!!

2008-07-02 @ 11:22:19
URL: http://dontwantyoureggsandbacon.blogg.se/
Postat av: HippieJonas

Haha, åkäj, vi kör något annat. Men till mitt försvar måste jag få säga att det bara var ett utkast.

2008-07-02 @ 13:44:57
Postat av: Skinhead Barbiedoll

666 kronor!

2008-07-02 @ 23:12:57
URL: http://dontwantyoureggsandbacon.blogg.se/
Postat av: HippieJonas

Yes!

2008-07-03 @ 00:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0