Party

Nu tänkte jag berätta lite om festen i lördags.
Jag åkte dit i fredags, det blev billigare så. Köpte en kebab och tillbringade resten av dagen med tv och dator.
Sen så blev det helt plötsligt lördag och det var partydags. Fast från början var det bara fyra pers där. Sen kom Cherry vid fem, Dojan vid sex och Dumdum vid åtta. Och så ringde vi Jocke vid tiosnåret och han hade inget emot att komma över. Vi brände ut skivor för glatta livet och musiken flödade ur högtalarna. Fast på en lagom volym.
Tessan mådde dåligt av hög musik sa hon. Pytt!
Det blev väl ett par öl, cider och vodka. Efter det tyckte jag att det räckte, så jag blandade ihop en liten käck drink med allahanda spritsorter som avslutning, men någon måste ha slängt i en rohypnol eller nåt liknande, för jag minns bara att jag gick in på toa och somnade där, vaknade i en soffa vid halv nio dagen efter med ökenmun.
Gick upp och tog en tallrik med hallonkräm och somnade om igen.

Lyckat.


Kommentarer
Postat av: SKINHEAD BARBIEDOLL

Känns lite som om någon ville våldta dig lite.

2008-01-28 @ 13:54:57
URL: http://SKiNHEaDBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Hippejonas

Det verkar lite så va?

2008-01-28 @ 16:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0