Guötebôrg

Alldeles för tidigt i morgon ger jag mig iväg på en sex timmars bilresa till Göteborg. Mina morföräldrar firar guldbröllop och mormor fyller 75 i samma veva så tjocka släkten samlas. Det kommer bli knökfullt i deras lilla lägenhet eftersom det inte bara blir kusiner, morbröder, mostrar och deras respektive. Nä, mormor tyckte att det var en snajdig idé att bjuda i min kusin Gustavs före detta fästmö. Anledningen är lite suddig och om jag inte visste bättre skulle jag tro att hon försöker få ihop dom igen a la sliskig såpopéra.
Men det ska bli förbannat kul i vart fall. Redogörelse följer.


Kommentarer
Postat av: sis

höhöhö du kan inte stava till göteborg!

2008-01-04 @ 02:38:10
URL: http://femtondejanuari1991.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0