Sportlov

Har tillbringat de senaste dagarna i dvala, har inte gjort ett vettigt skit. Fast nu har jag skuldkänslor för att jag inte gjort något, trots att jag inte behöver göra något. Det brukar bara inträffa när jag verkligen har något att göra.

Idag fyllde farsgubben 58, ingen ringa ålder. Bjöds på tårta såklart men sen var det slut. Han gillar inte att fira så mycket. Fast tårta räcker bra för mig.
Och imorgon ska jag (förhoppningsvis) in till Fjollträsk med Skinhead och ha en pizza/grekisk sallad-dejt.
Ska bli askul, har inte sett henne på... TRE månader! Fyfan. Undrar om jag känner igen henne?
Jag kanske går fram till en helt främmande person och skriker "Hej Skinhead"
Och så står det en skinnskalle brevid.
Oj... Bäst jag inte gör något förhastat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0