Resumé

Hade hand om desserterna i fredags, en väldigt lätt uppgift tyckte Johan och jag eftersom vi gjorde allt på torsdagen.

Men skenet bedrar!

Runt elva blev jag tvungen att ta hand om alltihopa helt själv, Johan behövdes vid spisen.

Det är ingen lätt uppgift att baka bröd, sköta desserter, göra en tårta och sköta salladen ensam, tro mig.

Men det gick faktiskt nästan som på räls, det var bara glassen som hade bestämt sig för att prova på hur det är att vara betong för en dag.

Sen hade Yvve mage att påstå att jag hade "tagit det lugnt" hela dan och därför kunde spola hela golvet också.

Saliga är de okunniga, ty de ska gödsla fälten åt resten av oss



Lördagen var rätt ointressant, sov halva dagen, umgicks resten.


Söndagen var än värre. Ingenting hände, eller jo, vi fick hem datan efter typ tre månaders reparationer. Lite kul var det allt..


Kommentarer
Postat av: Sanna

Just nu har jag en header tävling i min blogg, var med och tävla du med :)

2008-02-17 @ 23:43:16
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: SKINHEAD BARBIEDOLL

Det var pesto :D Tack för tipset!!!

2008-02-18 @ 17:42:52
URL: http://SKiNHEaDBArBiEdOLL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0