Nu är jag förbannad!

Alldeles nyss på engelskan.

Jag sitter och sköter mitt och råkar ha fötterna på bordet. Läraren säger åt mig att ta ner dom, jag frågar såklart varför. (Eftersom jag aldrig gör något utan en bra anledning)
- Det är respektlöst, säger hon.
Ursäkta vad? Har FAN kan fötter vara respektlösa? Respektlöshet är när man spottar någon i ansiktet, inte när man sitter med fötterna på bordet.
Självklart faller "modetjejerna" in i utskällningen. Vi munnhuggs i en halvminut innan en av dom hasplar ur sig:
"Klipp håret, det är äckligt"
Jag höll på att sprängas!
DU SKA GE FAN I MITT HÅR!
Jag har det precis så långt jag vill ha det och du ska ge fan i att ens öppna käften om det! 

Det, mina vänner, är vekligen respektlöst.

Kommentarer
Postat av: A

ouuhh...högstadiet all over agaaiinnn!...

2008-02-14 @ 01:12:30
Postat av: moa

du borde faktiskt klippa håret......

2008-02-15 @ 09:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0