Mitt i veckan

Onsdagen den 6:e


Hade sovmorgon till 11:50 så dan började lugnt. Fast jag orkade inte vänta så jag åkte i tio ändå.
Och precis när bussen har börjat åka från station, vem kommer inte springande där? Hjalmar den slöfocken. Fast han hade tur, busschaffisen var snäll idag.
Sen hade jag kökslektion till två, rushade ner till Roden och hade filisofi.
Efter detta extremtråkiga ämne så drog jag ner till hamnen för att repa med kära bandet.
Vi provade en ny gitarrist, han var asbra men kunde såklart ingenting så det blev inte så mycket rep alls.

Musikaliskt sett är jag inne i en Rammstein-period just nu. Känner mig lite lynnig och så, då passar arga tyskar bra.
Sen tror jag att jag såg Friida på bussen hem, fast jag kan ju ha sett i syne. Jag har märkt att när du är kär i någon så börjar alla tjejer se ut som henne. Mystiskt... 

Klart slut, varulvstjut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0