Joråsatte

Det kunde inte ha gått bättre i torsdags. Bobban och jag bara slängde ut lammfiléer på löpande band och gästerna var alldeles extatiska. Sen åkte vi hem till Tim och hade födelsedagskalas, ingen tårta men ölen vägde upp det.
Somnade fyra och vaknade fem av att ett flygplan flög över huset, fast när jag vaknat ordentligt märkte jag att det bara blåste utav bara helvete. Somnade om och vaknade halv åtta, bara att pallra sig upp till bussen och åka in och jobba igen. Hade samma meny som gårdagen så det var rätt lätt, även om halva klassen hade bestämt sig för att stanna hemma. Men ni vet vad man säger, ju fler kockar ju sämre soppa.
Farsgubben är bortrest också, bara jag och syrran hemma. Skönt.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0