En torsdag med åtminstonde en överraskning.

Torsdagen den 7:e

Jag hade sovmorgon idag också, hade tänkt åka in vanlig tid ändå, men min kropp sa ifrån. Mornar är inte att leka med alltså.
Väl i plugget hade jag glömt mina nycklar hemma, inte bra. Fick vänta en timme på att Dr. Jan Itor skulle dyka upp och klippa mitt lås. (Ingen fara, jag har råd med flera.)
Tornerade potatis i drygt en timme och rullade lite kroppkakor återstoden av tiden.
Svenska var lektionen som följde, vi skulle spela upp ett kort stycke ur en pjäs av Samuel Beckett.
Totalt värdelöst! 
Men vad gör man inte för bra betyg? Inte det iallafall...
Åkte hem och lirade lite Gitar Herå, kollade på semifinalerna i Afrikanska mästerskapen. Kamerun och Egypten är i final på söndag. Ska bli kul att kolla på.
Det hände säkert något mer men jag orkar inte skriva om det.

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej! Gå gärna in på min blogg och bli medlem på gratisgen via min länk! Mer info finns på min blogg! Ha en trevlig fredag :)

2008-02-08 @ 15:14:02
URL: http://jnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0