Vilken helg...

In till Ståkkålm skulle jag, åka trick skulle jag, hem till Nisse skulle jag.

Träffade Marielle på Ropsten vilket var trevligt, satt på Lidingöbanan och pratade sex, till stor förnärmelse hos mannen bredvid. Sen så kom jag hem till Nisse, satt mest i hennes rum och kollade på Futurama, Dexters Lab och film. Sen kom Carro förbi och vi gav oss ut på en promenix. Det var kallt och blåsigt men vafan, vill man ha motion får man lida lite. Vi gick till Statoil och köpte lite käk och sen gick vi hem igen. Carro skulle hänga med sina fem pojkvänner och måla nåt skit på nån vägg men Nisse och jag pallade inte så vi gick upp till henne och kollade på mer Futurama.

Sen vaknar man på söndagen lika trött som när man lade sig, det har blivit ett slags naturligt tillstånd för mig nu: Att vara trött hela tiden. Vi tillbringade dagen med att dega och kolla på Futurama. Sen åkte jag hem, på Sevriges sämsta buss. Hälsade på Friidas hus och så. Mjao...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0