Sömnproblem någon?

Rickard messade mig igår kväll och frågade om jag ville hänga med ut. Klart jag ville sa jag och gick ut och mötte honom. Vi spatserade runt i Rimbo i gott och väl en timme och pratade om ditten och datten. Alltid lika trevligt med honom.
Sen när jag kommer hem så har dom låst dörren och jag blir tvungen att knacka på syrrans fönster. Hon blir aslack och vägrar öppna. Lite dumt att gå upp och låsa dörren om man inte vill gå upp igen och öppna den. Dom säger att dom är rädda för inbrott men eftersom det inte har varit ett enda inbrott i vårt kvarter på över tio år så är jag inte så orolig.
Sen så klagar hon på att hon vaknar hela tiden av att jag går utanför hennes dörr. Låt mig säga en sak, att om man sover så jävla dåligt att man vaknar av att någon GÅR utanför dörren kanske man ska gå till apoteket och fråga om hjälp...
Det finns en del medel som skulle kunna hjälpa dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0