Mord i Mina Tankar

Det är rikitigt jävla skitväder ute. Tö, slask, regn, blött, grått... Och det måste jag gå ut i, men vad gör man inte för kärleken?
Idag är planerna att först åka in och repa arslet av mig och sen in till Ståkkålm för att se Magnus Betnér, det låter väl kul så säg?

En sak jag märkt på senare tid är att jag har svårt att bli glad. Eller, snarare att jag har svårt att uppskatta grejer. Typ...
För jag fick ju en nya, fräsig kamera i förrgår. Och jag blev verkligen jätteglad över den, få inte för er något nu. Har önskat mig en i eveigheter.
Men samtidigt känner jag att jag hade nog kunnat klara mig fint utan en ny kamera, jag hade nog klarat mig med att se Betnér på TV, jag måste inte ha allt bra.
Är det så att jag insett att saker och sånt inte betyder lika mycket som man tror, är det så att jag uppnått ett slags högre buddisktiskt tillstånd? Eller har jag blivit känslomässigt bortdomnad och kan inte känna glädje?
Jag hoppas nog på alternativ ett...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0