Mer meningsfullt skit

Jag undrar, det dundrar... Jan fes. Hähä!

Gjorde just en fetingstor undersökning på Bilddagboken, mest för att slå ihjäl tio minuter... Svarade på en massa frågor om vad jag gjorde, vad jag tyckte om stället jag bodde på och vad jag trodde om Sveriges framtid. Det blev mest en massa ettor...
Jag har ont i knät! Har haft så sen i tisdags men inte nämt det för någon. Men det gör helt förbannat ont när jag vrider till, ibland. Så jag försöker att inte göra det. Nu märker jag att det här inlägget börjar bli rätt tråkigt att läsa så jag slutar tala om mina krämpor och går över till något roligare.

Nämligen: Koncentrationssvårigheterna. Hjalles, Robins, Jakobs och Dennis band och det enda punkbandet jag känner till som har med en trumpet. Dom ska lira samma kväll som oss så kom och se dom. Annars hälsar dom på, och du vill inte ha en gäng arga punkare i din trädgård... Om du är rädd om rosorna d.v.s

Kommentarer
Postat av: skinhead barbiedoll

TRUMPET! Jag ska ha autografer! Annars hälsar JAG på i trädgårdar å då pissar jag troligtvis.

2008-12-05 @ 09:53:25
URL: http://bajsdoktorn.bloggbajs.se
Postat av: HippieJonas

Klart du ska ha autografer. Klart du ska...

2008-12-05 @ 11:03:32
Postat av: fjodorlookalike!!

har inte KSMB typ trumpet...? bra grejer iaf !

2008-12-06 @ 14:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0