En sån här igen då...

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Hade just flyttat till Rimbo, gick i trean och kämpade med det. Annars var jag väl mest en vanligt skitunge.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Hade fullt upp med att deppa ihop, kämpade med UF-företaget och mådde skit! Det har blivit bättre...

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Chilinötter. Musik. Vänner. Sommrar. Pengar.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Alla på två första och andra Ebbaplattan. Sen typ ett par hundra till, om jag får lyssna samtidigt d.v.s

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Bjuda på öl, festa, slöa, hjälpa, röja! 

6) FEM DÅLIGA VANOR
Lyssnar på Rock, det tycker många är en ovana. Rapar. Säger inte förlåt om jag nuddar nån. Tänker mycket. Tänker kritiskt.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Dricka öl. Spela musik. Hänga. Prata. Tänka

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Linne. Rosa Skjortor. Gördel. Nätbrynja. Klänning.

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Spade. Hink. Dinosaurier. Guitar Hero. Kuddar.

Kommentarer
Postat av: Åman

Sug av mig! Sug av mig!

2009-04-28 @ 17:56:21
Postat av: Inte Åman

Vilken konstig snubbe, den där Åman..

2009-04-28 @ 17:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0