A

Det vill bara bli korta inlägg fulla med meningslöst skit nuförtiden. Bloggen börjar påminna om min gamla dagbok på RS...
Men jag har inget att skriva om, inget händer i mitt liv värt att nämna här. Det tragglar på som vanligt.

Min dator har så tröga tangenter att det ser ut som om jag är dum i huvudet när jag skriver, varannat tryck måste upprepas. Tjockt irriterande...

Åman och jag bildade en egen liten filosofiklubb bak i bussen på vägen hem idag, samtalet lät nog rätt bängt för alla runt om men sånt skit, orka bry sig om det.

Det lät som att en astreoid flög över mitt hus idag, först mullrade det högt som satan, som om en plogbil åkte runt på taket och plogade takpannor och sen lät det som ett jetplan drog på efterbrännarna och sprängde ljudvallen. Undrar vad det var...

Kommentarer
Postat av: din stalker

Toooooooooor!

2008-12-11 @ 01:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0