Hemma hos Fedde

Jorå, i fredags så lirade jag lite Rock band hemma hos Rasse och kollade film och så. Sen ringde Fedde och sa att han hade gått bärsärk på ålandsbåten och nu behövde dricka upp lite prit. (sic) Så jag cyklade iväg och drog mitt strå till stacken så att säga.

Vaknade upp i en soffa på lördagen, och mådde lite dåligt. Åkte in till Rimbo, tog en pizza och tillbaks igen. Nu hade vi lyckats ragga upp några fler, Dumdum, Tiny och Cajsa närmare bestämt, så nu blev det värsta partyt. Vi röjde runt och spelade Ebba G. på högsta volym, lirarde Gitar Herå på högsta volym och pratade på högsta volym.
Hög volym, sa jag det?

Och sen så orkar jag inte skriva nå mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0