Att man inte tröttnar

Igår hade några av mina inte-så-nära-polare-men-ändå-kan-umgås-med-kompisar mage att säga att jag hade dålig humor för att jag inte tyckte att Scary Moviefilmerna var särskilt roliga. Haha, det visade ju att dom aldrig sett Monty Python iallafall.

Nåja, i förrgår var jag hemma hos Rasmus och lirade Rock band, vilket var hur kul som helst. Men konstigt nog var jag tvungen att köra på medium på trummorna. Det var lite skämmigt, särskilt när jag inte kunde spela "Run to the Hills" på expert, en låt som jag utan problem kan spela på riktigta trummor. Sen kollade vi på "Undercover Brother", svullade chips och hängde lite, typiskt tonårspåjjkar.

Lars, om du läser detta: Jag vill hänga nån dag inom kort. Köntakta mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

BINGO

2008-08-04 @ 17:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0