Har ni någon bättre idé?

MIG:
1. Hur lång är du? 183 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Jättestor. Och kock
3. Vad pluggar du? Till kock
4. Har du långt hår? Japp
5. Vilken hårfärg har du? Brunt
6. Sminkar du dig? Nixpix
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Blå

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? Nej
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Morsan är ju bra på vissa grejer och farsan är ju bra på annat. Det går jämt ut. 
3. Hur många syskon har du? 2
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? "Hejdå"
5. Vilken mat lagade din pappa senast? Lasange
6. Hur många ställen har du bott på? Solvalla (i upplands skogar) Knutby (på tre ställen) Uppsala (två lägenheter)
Rimbo (där jag bor nu) och Gävle (två lägenheter där med)
9 stycken alltså.
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Unni, hon är för högljud.
8. Vilken familjemedlem är snällast? Morsan
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Slutet av mars någongång
10. Hur gammal är din mamma? 49

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? 29 mars
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Ehh, Kim tror jag
3. Har du kysst nån kompis? Mhm, Terje och Tessan
5. Vem har du varit kompis med längst? Kim
6. Vem känner dig bäst? Kim (tror jag, det kan ju vara någon annan som går igenom mina sopor)
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Jag hatar inte tröjor. Det är ju bara en bit tyg.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Om jag gör det är dom inte mina kompisar.

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? Svart t-shirt, jeans, grön skjorta (uppknäppt), strumpor, kallsipper. 
2. Har du bytt om idag? Japp, från vanliga kläder till kockkläder och tillbaks igen.
3. Favorittröja? Min röda Jimi Hendrixtröja 
5. Har du gett bort kläder nån gång? Ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Ja
7. Har du handlat kläder genom internet? Ja
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Tror jag ikke
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? Vadlång kjol.
10. Vad använder du för skor? Ett par svarta jumpadojor.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Ja.
2. Klä dig annorlunda? Än vem? Än dig? Ja.
3. Vara dig själv? Klart.
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Mhm
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Ja, men varför?
6. Pierca dig? Nej, det tror jag inte
7. Dig på utmaningar? Annars hade jag väl inte kommit så här långt?
9. Vara omogen? Jag ÄR omogen!
10. Äta småkryp? Om det är goda småkryp.

RANDOM:
1. Vet du vem FATO är? Fallande Allomfattande TuggummiOpponent?
2. När tuggade du tuggummi senast? Förra veckan, torsdag tror jag.
3. När var du på semester senast? Förrförra sommaren
4. Vilken färg är det på din tandborste? Blåvit
5. Är ditt hår tråkigt? Nej, det är hur kul som helst
6. Vad har du för påslakan just nu? Ett vitt
9. När ska du gå och lägga dig? Efter Jay Leno ikväll
10. Gillar du spindlar? Bara småsmåsmå

Kommentarer
Postat av: Anonym

win=bookwinked loose=DEERSHANKED

2008-04-19 @ 17:09:50
Postat av: HippieJonas

Ohh God, it laid eggs!

2008-04-20 @ 11:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0