Feskekrogen

Det är jobbigt att vara praktikant. Allt skitgöra dumpas på mig, men vem är jag att klaga? Jag har ändå lärt mig hur mycket som helst, varje dag är som en vecka i skolan. Fast idag var jag ledig, väldigt snällt av dom att skämma bort mig så. Fast på lördag ska jag jobba tolv timmar så vi får se vem som är snäll då!
Annars har det inte hänt ett skvatt. Lite tråkigt är det ju att man inte har någon kontakt med kompizzar men det betyder ju bara att jag blir gladare när jag får träffa dom igen.
Göteborg har för övrigt världens bästa kollektivtrafik, att man inte har apat efter detta i Ståkkålmsområdet är ett mysterium. Bussar som går var tionde minut är fan mycket viktigare än att käbbla om fastighetsskatten.

Roger över, roger ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0