Morsans gamla progg

Igår kväll var jag tjockt jävla deppig, anledningen tar jag upp senare.
Så, jag letade igenom morsans gamla proggskivor för att antingen muntra upp mig eller gräva ner mig i sorgen ännu mer.
Och det var helt fantasktiskt! Jag har inte lyssnat på så bra musik på riktigt jävla länge.
Jag kände mig helt otroligt gladledsen när jag lyssnade på "Livet är en fest", satt och nickade instämmande till "Om Snällhet", hatade lumpen i tre minuter med "Balladen om Olsson", headbangade skallen av mig till "Uti vår hage", började gråta till "Jag vill leva i Europa" och fick ett nostalgianfall till "Vem kan man lita på"

Musik är fan det bästa som finns. Nu och för alltid!

Kommentarer
Postat av: Prinsessan av Sylt

men softats är ju trots allt konserverad gröt av norbottens järn!

2007-12-10 @ 21:08:36
URL: http://styggsylt.blogg.se
Postat av: Hippiejonas

Verkligen! Konstigt nog hittade jag inte den.
Pyrt värre!

2007-12-10 @ 21:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0