Mina bundisar

Jag tänker nu berätta lite om mina närmaste vänner, några är äldre vänner från forntiden, några är lite yngre.
Enjoy!

Kim Binder: Min äldsta vän, vi har varit bästa polare sen trean. Jag hade såklart vänner före det men dom har jag inte kontakt med längre. Har är lite kortare än mig, alltid snagg, alltid skjorta, alltid där.
Extrem datornörd, har typ tio TV-spelskonsoler och en monsterdator, ständig källa till nöje. Synd bara att han bor i Rånäs. 

Niclas Carlsson: En lite yngre vän, vi har bara känt varandra i snart tre år men är ändå jävligt nära bundisar.
Vi har nästan exakt samma humorsmak, garvar alltid åt samma skämt och när vi har våra dagliga slås-av-en-tanke-och-utveckla-den-till-något-som-inte-ens-en-knarkare-skulle-kunna-komma-på-drömmar är livet skönt värre.

Ferdinand Hurtig: Också en yngre vän, har känt honom typ lika länge som Niclas. Vi har samma politiska åsikter om i stort sett allt, han är också den enda punkaren i min närmaste bekantskapskrets. Har en grym musiksmak och är tjugo år (systemet!). En bra kompis helt enkelt.

Rickard Christensen: Jag kommer inte ihåg när jag träffade honom för första gången, bara att det var på fritids någon gång i trean eller fyran. Vi har en riktig rackarvänskap bakom oss och är jävligt nära.
Också en riktig jävel på Gitar Herå och är min främsta sparringpartner.
En superskön kille!

Detta är mina absolut närmaste vänner, om du känner mig men inte är med på listan kan jag skriva något snällt om dig också. Sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0