Fredag

Dan började helt anti-okej, blev väckt av min syrra kl. fem i åtta, bussen går fem över. Hoppar upp ur sängen och drar på mig kläderna i samma rörelse, borstar tänderna och lubbar till bussen.
Bussen är såklart sen och jag väntar i tio minuter. Väl i plugget blev jag satt på förrätter, jobbar stenhårt hela förmiddan och står sedan hela lunchen och stirrar framför mig, ingen vill ha någon förrätt! Lunchgäster kan vara stressade ibland, men detta var väl att ta i? Vi kockar åt upp allt i stället.

Får ett telefonsamtal från min käre trumlärare Bengt som informerar om att eftermiddagens lektion är inställd.
Sweet, tänker jag en hel eftermiddag ledig, vilken det också blev.
Kom hem vid sex, lagade middag, åt middag, stack ut på Rimbo, kom hem elva. Nu ska jag svulla chips och cola.
God bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0