Fest (häng) hos Skinhead

Igår var det dags för häng hemma hos Skinhead Barbiedoll. Drog dit vid sjusnåret med ett par pavor cider med siktet inställt på kul, Rickard hänkade också på. Hos Skinhead träffade vi Tomten och allt var gott.
Vi spelade ölspelet och provade blåbärscider, den smakade piss och vi bestämde att den kunde Hjalmar få när han släntrade förbi. Så småningom blev vi lite lulliga och bestämde oss för att ta av oss kläderna och gå ut på balkongen för en röka. Inte jag dock, att förpesta sina lungor lämnar jag åt muppar.
Sen tog vi snuskiga bilder på varandra och Hjalmar sög av en dammsugare, vi gjorde ett hemmagjort Dr. Phil med Tomten som Phil och Hjalmar som tonårsdottern som har rymt hemifrån för att gifta sig med sin mormors föredetta mans hamster. Sen dök Party (YAY!) och Åhman upp, Då blev det livat i luckan, tyckte jag iallafall. Alla andra sket i vilket och däckade på sängen.
Jag, Party och Åhman hade ett djupt filosofiskt samtal på en matta om religoners vara och inte vara. Trevligt.
Den där Åhman verkar vara en schysst kille, får försöka bekanta mig med honom lite närmare.
Sen gick Rickard hem, och då blev alla påminda om vad klockan var, vi höll på en stund till, men tillslut så drog Party, Åhman och jag oss hemåt, eller snarare, jag följde med dom en bit på vägen.
Cyklade hem sjungandes "Livet är en fest" för full hals, ibland är det skönt att vara full.
Däckade och sov i elva timmar.

The Slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0