En juldag utan snö

Idag så blev jag brutalt väckt av min ömma fars röst som skrek något om frukost och risgrynsgröt.
Jag mummlade något i stil med ja och somnade om.
Blev väckt igen efter en dryg timme av min syrra som sa att om jag inte masade mig upp skulle hon äta upp min gröt.
Jag sket i henne också.

Sen var det dags att åka till morsan för att fira lite jul så här dagen efter. Efter lite obligatorisk julmat var det dags för julklappar. 
En LP-spelare (YAY), en LP-box med alla Hasse å Tages revyer (AMAGAD!) och en Björn Afzelius-skiva.
Lyckat, kan man sammanfatta.

Köpte också en platta Kopparbärgs cider (7,0) för det ringa priset av 270 spänn.
Najs!


Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Hellåååååå tack för taking care of kissen =) lånade du Erkkis användare på datorn nåt då du var här? Något är så mysko med datorn så jag måste luska ut vad. HÖÖÖÖRES!

2007-12-26 @ 23:49:33
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: HippieJonas

Jo, jag fick totalt hjärnsläpp och glömde bort var kattmaten stod, så jag loggade in och kollade det.
Men det var allt.

2007-12-27 @ 01:59:45
Postat av: Sis

JONAS! KOLLA IN MIN BLOGG!!!!!!!!111111
femtondejanuari1991.blogg.se

2007-12-27 @ 20:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0