Dag nummer sex

Idag åkte jag in till Norrtan för att repa och köpa lite julklappar.
Fast när jag kom till replokalen så visade det sig att vår bassist skulle sluta, så det blev inget rep.
Surt.
Sen så lajjade jag runt på stan i en timme och gjorde ingenting, sen tröttnade jag på det och åkte hem.
Sen kom jag på att jag skulle hämta mig tomteluva och MP3 hos Skinhead så det var bara att cykla dit.
Varför bor du på andra sidan Rimbo för!?
Var ju halvt ihjälfrusen när jag kom fram, sen var det ju omöjligt att hitta en lampknapp till köket (varför sitter den i vardagsrummet?)
Men katten verkade nöjd att få krubb iallafall.
Sen så gick min cykel sönder på vägen hem...
Jag tänkte bara: FUCK OFF, CYKELJÄVEL! och cyklade på, sur och bitter över världen, Rimbo och cyklar i allmänhet.
Sen så julstädade jag mitt rum. Fast det gick som alla andra gånger, jag hittar en bra skiva och blir sittande med den istället.
Jag städar klart imorgon, jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

HÄHÄÄÄÄ, vänta bara tills du får börja cykla till Liiidingö ;)

2007-12-22 @ 23:45:04
URL: http://skinheadxbarbiedoll.blogg.se
Postat av: Skinhead Barbiedoll

HÄHÄÄÄÄ, vänta bara tills du får börja cykla till Liiidingö ;)

2007-12-22 @ 23:51:35
URL: http://skinheadxbarbiedoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0